🚚 dostawa kurierem od 27 zł (obowiązuje na terenie całej Polski)

Jak mam postępować z reklamacją?

Reklamacje w transporcie

Pomimo tego, że towar jest zapakowany bezpiecznie i w sposób minimalizujący możliwość jego uszkodzenia podczas transportu, może się zdarzyć, że takie uszkodzenie opakowania lub samego towaru nastąpi podczas transportu. Jeśli przy odbiorze towaru stwierdzisz uszkodzenie opakowania, sprawdź kompletność przesyłki lub sprawdź nienaruszalność towaru. Jeżeli towar jest uszkodzony mechanicznie, nie należy przyjmować przesyłki i spisać z przewoźnikiem Protokół Szkody. Jednocześnie prosimy o przesłanie informacyjnego e-maila na adres info@senzacne.sk, abyśmy mogli jak najszybciej dowiedzieć się o tym fakcie i móc go rozwiązać. Następnie skontaktujemy się z Tobą w sprawie kolejnej procedury.

Jeśli stwierdzisz uszkodzenie dopiero po otrzymaniu towaru, powiadom nas o tym za pośrednictwem formularza, który wypełniasz i wysyłasz wraz z towarem w ciągu 48 godzin.

Reklamacje w okresie gwarancyjnym
Jeśli Twój produkt ma wadę objętą gwarancją, prosimy o wypełnienie formularza i przyniesienie go do nas wraz z reklamowanym towarem do naszego sklepu w Čadecu lub przesłanie na adres pocztowy operatora sklepu internetowego Senzacne.sk podany poniżej . Wyślij towar czysty! Nie zapomnij o wszystkich niezbędnych dokumentach, które są niezbędne do rozpatrzenia i rozstrzygnięcia Twojej reklamacji (oryginał faktury, dowód wpłaty, karta gwarancyjna).


Adres do zwrotu towaru lub przesłania reklamacji: 


Senzačne s.r.o. 
Námestie slobody 61, 
02201 Čadca
Słowacja


Nie przyjmujemy przesyłek pod innym adresem!!!