Wymiana i zwrot towaru
Chcę wymienić towar. Jak mam postępować?
Masz już zakupiony towar w domu? Nie musisz się martwić. Możesz zwrócić taki towar w nieuszkodzonym opakowaniu w ciągu 14 dni roboczych od dostawy, a my wymienimy towar lub zwrócimy Ci pieniądze.
Wydrukuj i wypełnij formularz, odeślij go wraz z towarem na nasz adres. Nie zapomnij wskazać, na co chcesz wymienić (na co konkretnie chcesz wymienić towar) i gdzie mamy wysłać pieniądze przy zwrocie towaru (numer konta bankowego).
Nasz adres jest:
Senzačne s.r.o
Námestie Slobody 61
Čadca 02201
Do zamówionego towaru dołącz kopię faktury oraz wydrukowany formularz. Nie zapomnij o oryginalnym opakowaniu!
W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag i sugestii zapraszamy do kontaktu. Chętnie Ci pomożemy.
TEL: +421 911 733 833
E-MAIL: info@senzacne.sk
w każdy dzień roboczy: 8:00 - 17:00
Twój zespół Senzačne.sk