Chcę wymienić towar. Jak mam postępować?

Masz już zakupiony towar w domu? Nie musisz się martwić. Możesz zwrócić taki towar w nieuszkodzonym opakowaniu w ciągu 14 dni roboczych od dostawy, a my wymienimy towar lub zwrócimy Ci pieniądze.

Wydrukuj i wypełnij formularz, odeślij go wraz z towarem na nasz adres. Nie zapomnij wskazać, na co chcesz wymienić (na co konkretnie chcesz wymienić towar) i gdzie mamy wysłać pieniądze przy zwrocie towaru (numer konta bankowego).

Nasz adres jest:

Senzačne s.r.o

Námestie Slobody 61

Čadca 02201

Do zamówionego towaru dołącz kopię faktury oraz wydrukowany formularz. Nie zapomnij o oryginalnym opakowaniu!

W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag i sugestii zapraszamy do kontaktu. Chętnie Ci pomożemy.

TEL: +421 911 733 833

E-MAIL: info@senzacne.sk

w każdy dzień roboczy: 8:00 - 17:00

Twój zespół Senzačne.sk